נשמות תאומות, להבות תאומות ונשמת המראה

זה יכול להיות נפלא למצוא את הנשמה התאומה שלכם. להכיר מישהו שמשלים אתכם באופן הכי נהדר שיש, כזה שתמיד יאהב, תמיד יהיה גם רגיש וגם חזק, גם אינדיבידואליסט וגם חברותי, שיהיה יפה חכם ועם חוש הומור, כזה שלידו תרגישו שאתם מושלמים. נשמה תאומה.

אני בטוחה ששמעתם את הביטוי נשמות תאומות, ביטוי שמתאר את החצי השני המושלם שלכם. לפעמים התחושה הזאת מתעוררת כשפוגשים מישהו, אבל דומה שהיא עוברת די מהר אחרי שנכנסים אתו למערכת יחסים.

יכול להיות שאתם לא מאמינים שיש דבר כזה, אתם לא חושבים שאפשר למצוא נשמה תאומה, מישהו שמשלים אתכם בדיוק מושלם כל כך, שאתם פשוט מתאהבים בו והוא בכם ממבט ראשון לנצח. אולי אתם חושבים שזאת אגדה, אבל כדאי להבין שהנשמה התאומה שלכם לא חייבת להיות דווקא בת המין השני, ולהפוך לבת אוהבן זוג. זה יכול להיות מורה, חבר טוב, אולי אפילו מישהו שאתם רק שמעתם עליו ומרגישים שהוא חשוב בחיים שלכם, כמו דמות מופת. גם אם הקשר לא נשמר שנים רבות, הוא עמוק, חשוב ובעל השפעה על חייכם.

לדעתי יכול להיות לכם יותר מנשמה תאומה אחת, אולי אפילו יותר משתיים. אבל בזמן האחרון נולד ביטוי חדש: Mirror Soul, נשמת מראה, כזאת שאתה משתקף בה כמעט במדויק. נשמה שהיא העתק כמעט מושלם שלך, ואינכם קרובי משפחה. יחד עם הביטוי הזה נולד גם צירוף המילים Twin Flames, להבה תאומה או להבה כפולה. במצב הזה כבר לא מדובר על נשמה תאומה אלא על אותה נשמה ממש, שמפוצלת לשתי להבות, שתי אנרגיות שמתחברות ומסייעות אחת לשנייה בתהליכי הצמיחה בגלגול הזה, לפעמים דרך קושי ולפעמים בשמחה. קטרין הורסט חקרה את זה, וגם אם זה נראה לכם משונה, זה עדיין מעניין מאד.

הטענה הבסיסית של "להבות תאומות" היא שהנשמה האחת, מתפצלת לשני גופים שונים. אין ספק במקרה כזה, המפגש בין השניים יהיה רב עוצמה. לעומת חבר טוב שהיה אתך בגלגולים קודמים ואתה מרגיש שהוא ממש חבר נפש, נשמת המראה, הלהבה התאומה, היא חלק ממך, אותה נשמה ממש שהייתה בגוף אחד בחלק מהגלגולים, וכעת מפוצלת לשני גופים שונים.

לא לכל אחד יש להבה תאומה, אבל אם יש, אז שני הגופים האלה חייבים להיפגש. הגורל מסדר את זה ששני הגופים שקבלו חלקים מאותה נשמה, ירדו לעולם ויפגשו, יכירו אחד את השנייה, ויתאהבו בעוצמות גבוהות מאד, בין אם באהבה רומנטית או כאהבת רעים עמוקה. המשיכה של הלהבה האחת אל התאומה שלה כל כך חזק, שהן חייבות להיפגש, ובאופן אינטואיטיבי הן מחפשות אחת את השנייה בכל רגע ובכל מקום, עד שמוצאות.

האדם שהוא הלהבה התאומה שלך, נושא בתוכו את העוצמות והחולשות שלך. הוא יראה לך כבמראה את האיכויות שלך אך גם את המקומות שצריך לעבוד עליהם, את התכונות שכדאי לשנות, ההתנהגויות והמחשבות שמכשילות אותך. הקשר הזה יכול להיות נהדר אם תסכים להתבונן ולצמוח, אם תבין עד כמה ה'פגמים' שלו, נמצאים גם אצלך, ועד כמה האיכויות הגבוהות שלו ישנן גם בלהבה שלך.

זה נדיר, אבל הטענה היא, שזה מתקיים, וכל מי שעבר אי פעם אהבה אובססיבית יוכל להעיד על כך. אחרי הכל, הקשר הזה יכול להיות אסון אם תרגיש שהאדם הזה דומה לך מידי או שפשוט לא תסכים להתבונן פנימה ולמצוא את המקומות שדורשים שיפור, אבל זה גם יכול להיות נפלא ונהדר.

כשתפגוש את הלהבה התאומה שלך יהיו כמה דברים שפשוט יפתיעו אותך:
אתם מתעניינים באותם תחומים, אתם מרגישים את אותם רגשות לגבי אותם דברים, יש לכם ערכים משותפים, אתם נמשכים אחד לשני משלימים משפטים אחד של השני והאינטואיציה שלכם שולחת אתכם לאותם מקומות. אתם פשוט מרגישים אחד את השני. אתם אוהבים את אותו אוכל ורגישים לאותם מזונות, אתם אפילו חולמים את אותם חלומות. אתם מרגישים בטוח כשאתם ביחד, מרשים לעצמכם להיות אתם בלי מסיכות מהרגע הראשון. זה יכול להיות מוזר מאד. למעשה, אם נתקלתם בלהבה תאומה, כדאי לכם להישאר ולא לברוח כי יש לכם הזדמנות נדירה ללמוד על עצמכם ולעשות קפיצת תודעה מהירה ומשמעותית בזכות אפקט המראה. הלהבה התאומה שלכם תלמד אתכם לקבל את עצמכם ולאהוב את עצמכם.

אם אתם רוצים למצוא את הלהבה התאומה שלכם, כדאי להתכונן לקראתה, לעשות עבודה עמוקה על התבוננות פנימה, ניקוי העבר ושחרור חסימות כדי להיות מוכנים במידה ותיפגשו.
הורסט מחלקת את זה לשלבים וטוענת שלפני שתפגשו את הלהבה התאומה שלכם "במקרה" במציאות, תפגשו אותה בחלום. אז כדאי להתחיל לרשום את החלומות ולזכור חלקים משמעותיים שקשורים למפגש.

אחר כך היקום דואג שתיפגשו במציאות. לפעמים זה מפגש קצר ורב רושם שמשאיר אתכם לחשוב וליצור שינוי עמוק לטובתכם העליונה, ולפעמים נוצר קשר, מערכת יחסים ממשית שחודרת עמוק מאד ומהר מאד. הקשר הזה מעורר מחלוקות, יכול להיות שאתם לא רואים את העתיד עיין בעיין. יכול להיות שאתם כבר עשיתם חלק מהמסע שלכם והחצי השני עוד לא, ואולי ההיפך. כדי להישאר ביחד תצטרכו לדבר הרבה, להבין טוב יותר את עצמכם דרך הצד השני.

אחר כך בדרך כלל יש כאב. למה כאב? בגלל שבסופו של דבר, החצי השני שלך נמצא בגוף אחר, עבר חינוך אחר, ומעבר לדומה הרב ביניכם, יש גם חלקים שונים, כי הרי חלק מהנשמה הלך אליו וחלק אליך, אז בחלק שלך יש דברים שאין אצלו וכך גם אצלו, דברים שאין אצלך.
אז יכול להיווצר משבר. זה כואב מאד, יותר ממשבר רגיל בין אוהבים. לפעמים צד אחד מתחיל ללחוץ, להיות אובססיבי, להתייסר מהפרידה והצד השני סובל מכך ומתרחק עוד יותר.
שווה להילחם על קשר עם הלהבה התאומה שלך, אבל צריך לעשות את זה בעדינות, כמו שאתה היית רוצה שילחמו עליך. כי זה הרי חלק מאתה. אם תעשה את זה נכון. גם החצי השני, הלהבה התאומה שלך, יבין שזה חזק ממנו, שהוא חייב להיות אתך.

לפי הורס זה שלב הכניעה. כניעה לצו הגורל לאחד את הלהבות, ויתור על האגו, על הפחד, יחד עם חווית שחרור גדולה מתוך ההתמסרות לאחדות הנשמה. בשלב הזה כל אחד מהחצאים מבין על מה יש לו לעבוד כדי לשבח את הלהבה המשותפת, ומוכן להתבונן פנימה והחוצה לעומק כדי ליצור להבה מאוחדת ומוארת.
סיום התהליך הוא בתחושת איזון, שותפות הוגנת, הנאה ושלמות. זה השלב שהחברות טובה, יש אחווה וחיבור אמתי בין שני בני אדם החולקים נשמה אחת.