שחזור גלגולים : תיקון העבר למען ההווה והעתיד

האמונה בקיום גלגולי חיים, מחייבת אמונה בסיסית יותר בנצח החיים מחוץ לגוף ובשימור מהות האישיות או הזיכרונות של אותם חיים קודמים.  הנשמה המתגלגלת מתיישבת בגופו של עובר בעודו ברחם אמו- או לחילופין, מתחברת על זיכרונותיה ברגע הלידה של התינוק.

אם אכן כך, הרי שאיננו מגיעים אל העולם כדף חלק הנתון לחסדי החינוך של הורינו , העם והחברה בה אנו גדלים ומתפתחים, אלא קיים גורם נוסף שהשפעתו מכריעה, והוא מהות וחווית החיים שקדמו לחיים האלה, הבעיות והשמחות שהיו שם כרקע לחוויות שנחווה בחיים העכשוויים.

הרעיון המרכזי אומר שכמעט ואין לנו בעיות חדשות, אלא אלה שהבאנו אתנו מהחיים הקודמים, ובדרך כלל, באותו גיל בו סבלנו את הסבל בחיים הקודמים, נסבול השתקפות של אותו סבל או היפוכו בחיים העכשוויים.

לדוגמא, אדם שהיה רשע גמור, יכול בחיים האלה לעסוק בגמילות חסדים מתוך כפייתיות ממש, רק על מנת לפצות את כל אותן הנשמות בהן פגע אז.

ההשפעה של חוויית החיים הקודמים נראית בכל תחום. אדם אותו אהבנו ולא יכולנו לממש את אהבתנו אליו בחיים הקודמים, יהיה אהוב שלנו בחיים האלה, ושוב ננסה לממש את מערכת היחסים אתו. ילד שאיבדנו בחיים קודמים יהיה הבן שלנו בחיים האלה, ונקבל הזדמנות שנייה להות במחיצתו. כל גם בתחום כלכלי, אם היינו נדיבים היקום יהיה נדיב אתנו, ואם היינו קמצנים ונוכלים, אנו עלולים ליפול למעשי נוכלות ולסבול מכך בגלגול הזה. כל אדם בקרבתנו אתו יש לנו קשר שדורש עימות והתמודדות היה אתנו בחיים הקודמים ובגלגול הזה נפגשנו אתו שוב כדי "לסגור חשבונות", לסלוח ולחמול.

כך גם בעניין מחלות. אם כואב לנו הצוואר, יתכן שנערף ראשנו בחיים הקודמים. אם יש לנו בעיה בנשימה, יתכן שטבענו בחיים הקודמים ואם מתוך סיבה לא ברורה אנו מתקשים להרות וללדת, יתכן שהיה לנו קושי בקשר עם ילדים בחיים הקודמים.

התרפיה של גלגולי חיים קודמים עוזרת לפתור את הבעיה.  בתהליך של הרפיה עמוקה התת המודע מציף את החוויה השמורה בזיכרון המודחק, חוויה מחיים קודמים, ובעזרת המטפל, נערך שיחזור ותיקון. מהות התיקון היא "השתלה" של חוויה חיובית. הזיכרון הכואב של האירוע שהתרחש בעבר מתעמעם, התת מודע מקבל מידע חדש ומאפשר התנהגות עכשווית שאינה תלויה בעבר החוסם.

אי אפשר לשנות את ההיסטוריה אבל אפשר לשנות את ההתייחסות אליה ואת ההתנסות האישית ממנה. לדוגמה, אדם שעבר פציעה בחיים קודמים וסובל בחיים האלה מכאב לא מוסבר במקום הפציעה. הוא הולך לרופאים ואיש אינו מבין את מהות הכאב עד שמסתבר שעבר תאונה בחיים הקודמים והנשמה שזוכרת את הכאב מייצרת אותו בגוף בחיים האלה. אי אפשר לשנות את העובדה שעבר תאונה, אבל בתהליך הרפיה עמוקה אפשר להשתיל סיפור חדש, לפיו הייתה תאונה אך האדם יצא ללא פגע, המשיך בחיים מאושרים ועשה מעשים טובים, עד שעזב את העולם בגיל מופלג אל האור.  הנשמה מקבלת מידע חדש ומפנימה אותו ובכך מאפשרת המשך חיים ללא זיכרון הפגיעה וללא הסבל הכרוך בכך.

לעתים רק אחד משני הצדדים זוכר ומושפע מהחיים הקודמים בעוד השני אינו זוכר ואינו מושפע. כך קורה שאישה מתאהבת עד כלות בגבר שלא מעוניין באהבתה. הנשמה שלה זוכרת שהגבר הזה היה אהובה בחיים קודמים, והיא פועלת בצורה כפייתית לנסות להשיבו על אף ההתנגדות שלו. הוא אינו זוכר, הוא שחרר את הזיכרון והמשיך בחייו ולכן אינו מבין את האובססיה שלה. בתהליך הרפיה עמוקה וניקוי הזיכרון, האישה יכולה לראות את המציאות בעיניים נקיות ולשחרר את סבל האהבה ואת הגבר שאינו רוצה אותה, מחייה.

חשוב להגיע לטיפול בשחזור חיים קודמים אצל מטפל מוסמך ובעל ניסיון. הנגיעה בתכנים מודחקים ובזיכרונות כואבים אינה פשוטה למטפל והוא צריך להיות מקצועי על מנת להוביל את המטופל בבטחה בדרך אל זיכרון חדש וחיובי. בטיפול דרך תיקון קרמה מחיים קודמים קורית לעתים תפנית חיובית שאין דרך הגיונית להסבירה, אלא מתוך הבנת חוקי הקרמה. חלק מהאנשים מחלימים מבעיות שסחבו במשך שנים, חלק פותחים לעצמם דרך לאהבה , אנשים רואים את הטוב בעולם במקום להיות מרירים ובודדים, ואחרים יוצאים להגשמה של חלומות שעד כה חששו להגשים.

התחילו דיון