הילינג של שורש הנשמה

הילינג ותקשור חובקים אחד את השני. הריפוי האנרגטי נתמך על ידי כוחות הרפואה וכוחות האור של היקום- כוחות הבריאה, מדריכים רוחניים, מלאכים שומרים ומרפאים, ישויות מוארות, אבות קדומים, נשמות מלוות ואפילו כוחות חוץ גלקטיים, מה שקרוי חוצנים. כל הילר מתחבר לאנרגיה שמתאימה לו ונעזר בה על מנת להעביר את הריפוי ולחזק את ההחלמה.

כאשר בודקים שורש נשמה, מגלים שיש שושלת נשמתית של בעיה שמתגלה. אפשר לקרוא לזה "גנטיקה נשמתית" שעוברת במשפחת הנשמות ממנה האדם בה. לדוגמה, לאדם שסבל מפגיעה ברגליו יש בשורש הנשמה אדם אחר, מזמן אחר, שנפגע ברגליו. הנשמה זוכרת ומגשימה את הסבל גלגול אחרי גלגול עד שמנתקים את הקשר בין העבר להווה. לעתים זה קשור בגלגול הקודם של האדם הסובל עצמו, ובפעמים אחרות זה מקום בו הנשמה עברה, משפחת הנשמות ממנה באה, שם ספגה חוויה שלילית. לדוגמה, אישה שהתקשתה ליצור לעצמה מערכת יחסים יציבה, מצאה בשורש נשמתה אישה איחרת שעברה אונס אכזרי בחיים אחרים. בשיחה בינינו היא נזכרה בסיפור משפחתי על אחת הדודות מצד אמה, שעברה אונס אכזרי בזמן מלחמה בארץ בה נולדה. מאחר והנשמות קשורות אחת לשנייה הן משפיעות על הקיום העכשווי, ומאחר ויש ביניהן סוג של חוזה הגשמה, חווית הזהירות מקשר עברה בגנטיקה הנשמתית מאותה דודה רחוקה בזמן אחר בארץ אחרת, אל האישה. כאשר מנתקים את "החוזה הנשמתי" בשורש הנשמה, מתחיל תהליך ההחלמה, תהליך של שחרור החסימה ופתיחת האפשרות לחוויית חיים חיובית יותר.

זאת יכולה להיות סבתא,  יכול להיות סבא, דוד רחוק, קרוב משפחה בגלגול הזה או בגלגולים קודמים שמחוברים לשורש נשמת האדם ומשפיעים על הגורל. בתהליכי שחרור החוזה הנשמתי ותיקון שורש הנשמה, מתנתקת גם חובת ההגשמה של הסבל והאדם יכול להתחיל לחיות את חייו ולחדש את הזרימה האנרגטית החיובית.

הדרך להתבוננות על שורש הנשמה היא דרך של העברת אנרגיה ותקשור להבנת המקור לבעיה. מאחר וההילינג והתקשור חבוקים זה בזה, בתהליך משולב המטפל, ההילר, יכול להבחין בחסימה, במקור הבעיה, ולעזור לשחרר אותה.

התחילו דיון