מסר שהועבר לתמי גולדשטיין בתקשור

בתשובה לשאלתך על הידע שעלייך להעביר

העניין העיקרי של בני אדם לקבל תשובה ברורה בא מהצורך ביציבות וצורך בדרך ללכת בה. הבעיה עם תשובות ברורות היא שהדרך מסתיימת כאשר מגיעים אל המטרה, בעוד עבודה רוחנית לעולם לא מסתיימת ולכן אין התשובה אחת אלא התייחסות הנכונה לשלב בו נמצא השואל, התייחסות המתפתחת יחד עם הלומד, ההולך בדרך.

דעי כי העולמות מצויים במקביל, אך התדרים שלהם שונים. עבודת התקשור, הריפוי ועבודת הגלגול לחוויה חוזרת של חיים קודמים כדי להיטיב את החיים הנוכחיים,  היא עבודת חיבור של תדרים, וכרוכה במידה של שינוי בהבנה- מעבר מחשיבה שהכל כאן וקיים בחומר וברוח, למודעות שישנם דברים ברוח שאינם בחומר: חלקם היו בחומר בעבר, חלקם יהיו בחומר בעתיד, וחלקם יישארו ברוח.

שינוי התדרים נעשה על ידי שינוי מודעות, הבנת רעיון האחדות והתחברות לגל הזרימה, הרפיה ומדיטציה, התמסרות ואהבה. אלה תהליכים של התכנסות והרחבות, התבוננות והפנמה.

ניתן לומר שהעולם בנוי רבדים, כאשר ברובד החיים בגוף יש חיבור גוף ונשמה,  וברבדים הבאים החיבור הוא בין נשמה חופשית לבין כוחות הבריאה. המתקשר הוא זה שעומד בתווך, בין העולמות, מעביר מידע וידע. נשמה או ישות אור המעבירה את המסר, משתלבת בתדרים של הנשמה של המדיום, המתקשר, נוגעת באנרגיה ומאפשרת לתרגם אותה למידע ולידע.

המשיכי לעמוד על כך שתלמידייך יתמידו בצמיחה ובאהבה בכל רגע ורגע, כי על המתקשר להיות בחשיבה חיובית, בתחושת אהבה עם עצמו ועם היקום, וכל אלה על מנת שאותה התחברות לא תבלבל אותו ותגרום למצב בו המתקשר יתחיל להטיל ספק בעוצמה ובאיכות העצמית שלו אם יטעה לפתח תלות בהנחיה הרוחנית במקום להתבונן פנימה על רגשותיו ועל מחשבת האהבה שבו, במקום לפעול למען ההארה.

עלייך להסביר כי ישנן ישויות אור שמתחברות בגוף, וישנן ישויות אור שאינן מתחברות בגוף, אלא מקיימות את התפתחותן ועוזרות להתפתחות היקום מממד האור ולא בעזרת החיבור לחומר. עם ישויות האור יכול המתקשר ליצור תקשורת , לקבל ולהעביר מידע וידע עולם, לפי העוצמה אליה הוא מאפשר לעצמו להתחייב. במידה וכל שהמתקשר מעוניין בו הוא הכוונה בחיי היום יום ועזרה בהתמודדויות שיש לבן האנוש, המדריכים והמלווים הרוחניים שבגלגוליהם היו בגוף, יכולים לעזור ולהעביר מידע וידע שיהיו הרבה יותר משמעותיים לדרך על פני האדמה מאשר ישויות האור שאינן מגלגול גוף.

היי ברוכה  תמי בת אור .  דעי כי אנחנו כאן על מנת לעזור ולהביא צמיחה ואהבה.

התחילו דיון