הוצאת עין הרע

"עין הרע" היא אנרגיה שלילית שתוקפת.
למה היא תוקפת? בגלל קנאה, נקמנות, עשייה שלילית או רוע לב.
אתם מרגישים שהאנרגיה חסומה? חושדים שיש עליכם חס וחלילה עין רעה?

צרו קשר. נבדוק את זה, ואם צריך נעשה טיהור.

פנתה אלי אישה שהרגישה שיש כוח אנרגטי שחוסם אותה. הזוגיות שלה נכנסה לקשיים ללא כל סיבה נראית או נשמעת, בעבודה החלו להתלונן עליה והילדים שלה הרגישו חוסר רצון להגיע לביקור.
עין רעה היא אמרה לי, דברים נשברים בבית, שום דבר לא הולך ואני באה אלייך כדי שתסירי לי אותה ותנקי אותי.

בדקתי את התקשורת, את מוסר העבודה שלה, את היחסים עם הילדים, והכל נראה תקין. התבוננתי באנרגיה שעוטפת אותה וראיתי גוף כהה שחוסם ומונע מהטוב שבה לצאת, מושך אל חייה קשיים. אכן הייתה שם עיין רעה.

לקחתי את מטה הטיהור שלי- קובץ של עלים וענפים מסוגים שונים אשר נקשרו בטקס מיוחד למטרת טיהור, הבערתי את הקצה ועברתי על גופה עד שהעשן הבהיר את ההילה שלה. אחר כך ביקשתי ממנה שתצטרף אלי בתפילה לכוחות האור של הבריאה ולשליחי הטוהר ביקום כדי להתחבר מחדש לחיובי שבכל דבר, כדי לשחרר בה את החסימה ולעזור לה לייצר אנרגיה חיובית בכל תחומי חייה.

שבוע אחר כך היא טלפנה לי וספרה בהתרגשות שהכל חזר למקומו, האנרגיה השלילית התנקתה לשמחתה הרבה, הילדים באו, בזוגיות התחדשה התקשורת ובמקום העבודה הדברים מסתדרים. ביקשתי שתיתן צדקה, שתתרום לארגון שהיא בוחרת ח"י שקלים, ושתזכור שהיא אהובה ומוכלת באהבה על ידי הבריאה.

האמונה ביכולתו של אדם או גורם על טבעי להזיק לאדם אחר, לבעל חיים, צמח או רכוש ולגרום אסונות, מחלות, הפסדים כספיים, הפרת שלום בית ופירוק קשרים , בעלת שורשים עמוקים ונפוצה גם כיום אצל אנשים רציונליים ובעלי השכלה כמו אצל אחרים.

ביהדות, ההתייחסות לעין הרע  קשורה להתנהגותו של האדם: אם מתרברב בהצלחותיו, גורם קנאה, אם שוכח את כוח הבריאה שעומד מאחורי הצלחותיו ומנכס לעצמו כוחות על, או לחילופין, שוכח את כוח התפילה, החיבור לבריאה והאמונה שהוא אהוב ומוגן על ידי הבריאה. או אז האדם מושך אנרגיה שלילית, הוא פגיע ועלול לסבול חס וחלילה מעין רעה.

גישה נוספת טוענת שישנם אנשים היכולים להזיק לאחרים באופן מיסטי ואפילו רק במבט עיניים, אפילו כאשר האדם אוהב אותך. הגישה הקבלית היא לפעול באמונה, לא להתרברב, להיות באכפתיות ובאהבה לזולת כך שלא תפגע ולא תיפגע מהאנרגיה הקשה של העין הרעה.

אדם שהגיע אלי סיפר שהוא ניפגש באופן קבוע וסודי עם אישה נשואה, ולאחרונה החל להרגיש לא טוב. מה זה לא טוב? אין לו חשק לעבוד, הוא לא נהנה מהמשפחה, מרגיש עייף רוב הזמן ורק כשהוא עם אותה אישה הוא מרגיש טוב. שאלתי על בדיקות כלליות ואמר שעבר את כולן ואין שום ממצאים שתומכים בהרגשתו. עין רעה, אמר לי, האישה ההיא עשתה לי כי היא רוצה שאעזוב את משפחתי ואהיה רק איתה.

התבוננתי בהילה שלו וראיתי את זה. ענן אפור כהה שעטף את ראשו ובתוך הענן כמו אש בוערת ומכוונת את מחשבותיו ורגשותיו. המצב קשה, חשבתי. זה עניין רציני. ידעתי שאם אומר לו לא לפגוש את האישה יותר, לא יעמוד בכך בשלב זה, כי היא מנהלת את האנרגיה שלו לפי רצונה. התחלתי עם עופרת שנמסה בקול פצפוצים והתגבשה בכוס המים בצורה של דרקון יורק אש. אחר כך עברתי לחומרי הקסם שלי, מור ולבונה , מרווה ורוזמרין, קינמון, ציפורן ועוד כמה שונים ומשונים שהבאתי ממקורות קסומים בעולם. ביקשתי ממנו לשאת יחד איתי תפילה לכוחות הבריאה וליוסף הצדיק שלא פגעה בו עין רעה עינא בישא, וכשעבר בתוך העשן הסמיך שעלה מהתערובת התפוגג הענן האפור, כבתה האש שהיתה בתוכו והאדם התנקה.

ביקשתי שייתן צדקה, כי צדקה תציל ממוות, ביקשתי שיביא לאישה ההיא הרבה מתנות, שיהיה בנתינה חיובית ובכך יתחבר לצד החיובי של האנרגיה, בקשתי שלא יאכל ולא ישתה דבר אצל אותה אישה, ובסופה של השיחה ביקשתי גם שימעיט לבקר אותה עד שירגיש שאינו מחובר אליה יותר.

זמן קצר אחר כך הוא צלצל אלי וסיפר שהאישה ההיא "זרקה" אותו. הוא הרגיש הקלה גדולה. "כנראה שראתה שהיא כבר לא יכולה לשלוט בי אז עברה למישהו אחר", סיפר בחיוך.

מתרבויות שונות הגיעו שיטות שונות לטיפול בבעיה. חלק מהשיטות פגאניות- קשורות לעבודת אלילים, פסלים וקמיעות, בתי קברות, דם מהמחזור ושאר מרעין בישין, חלק מהשיטות קשורות בטקסים להעברת עין הרע מהאדם אל הדומם כמו מים, מלח, ביצה וכדומה, טקס שנעשה על ידי אדם בעל ידע בדרך להעביר את הנגע בלי להיפגע בעצמו. שיטות אחרות מטהרות דרך צלילים, דרך אש, עשן וחומרים שונים שחלקם בעלי ריח חריף  כמו מרווה ורוזמרין, או שריפה של חומר הנמס בחום ומתגבש מחדש בקור, כמו עופרת, ובכך לוקח איתו את העין הרעה ומסיר אותה ללא שאריות.

בעידן החדש, תהליכי מודעות לשינוי אנרגיה, התחברות לבריאה תוך טיהור המידות, ההילה והסביבה עושים עבודה נפלאה לפינוי הנגע השלילי לטובת אנרגיה חיובית ודרך חיים מבורכת, אך עדיין ישנם מצבים שנדרשת התערבות כדי לנקות, לטהר ולהתחיל דף חדש ומואר.

ישנן דרכים רבות שעוזרות לברר אם אכן יש עין רעה, או שאדם מתנהל בצורה לא מאורגנת ויוצר לעצמו מכשלות. בכל מקרה, השתדלו להימנע מלשון הרע ואל תאשימו אף אחד במעשה. אם יש חס וחלילה עין רעה, דאגו לנקות, לטהר ולברך על הטוב שבחייכם. הבריאה כבר תדאג למי שבוחר רע, מי שפועל ברוע, ותפעל בשמכם להשיב אותו למוטב.

הנה שלוש מהדרכים לבירור המצב

  1. לבדוק את השינוי. האם חפצים נופלים ונשברים? האם התחושה הכללית היא של עצירה לא מוסברת? האם מצב הרוח נפגם? הפרנסה נתקעה בפתאומיות ללא הסבר הגיוני? אם השינוי פתאומי, כנראה שמדובר בעין רעה.
  2. להדליק נר ולבדוק אם הלהבה מרצדת או עולה בצורה ישרה. אם כאשר החדר סגור, איש לא זז ולא נושם באזור, הלהבה עדיין מרצדת, הרי שמדובר בעין רעה.
  3. לשפוך שמן למים. את זה צריך לעשות בבוקר מוקדם, מיד כשקמים, אחרי רחצה אך לפני כל דבר אחר ובשתיקה מוחלטת. לא לדבר עם איש ולא לגעת במזון או שתיה. שמים כוס קטנה של שמן ליד המיטה או מתחתיה באזור הראש, למשך הלילה. בבוקר קמים, מתרחצים בשתיקה, וקוראים בתהילים את פרק ל"א שלוש פעמים. אחר כך שופכים את השמן לכוס מים גדולה יותר מכוס השמן וממתינים כמה דקות. אם השמן צף, הרי אין עין רעה. אם חלק מהשמן שוקע לתחתית הכוס, מצב לא טבעי, אז כדאי לעשות פעולות לטיהור האנרגיה.

דרך ולחש לטיהור הבית

אוגדים ענפים של צמח המרווה בחוט פשתן , כורכים את החוט סביב הענפים עד שייווצר אוגדן צפוף. קושרים את הקצה: בזמן הקשירה לוחשים ברכה:
"בעזרת כוחות היקום המואר
תתייבש המרווה לברכה, לרפואה,
לשלום ולשלווה, בתודה ואהבה"
קושרים ותולים לייבוש.

אחרי שמתייבש , מוצאים את הזמן לשרוף את הקצה, לתת לעשן לעלות, ועוברים עם העשן  בין חדרי הבית והמרחבים המשותפים.
בזמן שמסתובבים ומעבירים את העשן בין החדרים לוחשים את הברכה:
"בעזרת כוחות האור יטוהר המרחב
וכל אשר בו יזדכך עכשיו
הכוונה שבלב לשלום ולאהבה
מתחברת לזרימה של עשן המרווה
כאן ועכשיו מתרחשת התמרה מיטבית
הופכת כל תדר קיים לאנרגיה חיובית
בתודה והוקרה לכוחות המוארים
יבורך המרחב ויבורכו הדיירים
כך יהיה, כך יהיה, כך יהיה"

אחר כך תורמים 18 – חי- שקלים לכל אדם או גוף, ומודים לכוחות הבריאה על הטוב שבחיינו.  ושתהיה ברכה.

באהבה, תמי