טיפולי אוזניים ב"נרות הופי"

הטיפול בנרות *הופי, הוא שיטת טיפול טבעית לניקוי נוזלים ושעווה מהאוזניים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. האוזן היא איבר רגיש שיש לו נטייה לדלקות, פטריות, ואגירת נוזלים ושעווה – כל אלה גורמים לקושי להשתחרר מדלקות חוזרות והסבל רב.

הנוזלים והשעווה שנאגרים מפריעים לשמיעה, ופגיעה בשמיעה פוגעת בהתפתחות התינוק. אצל מבוגרים הדבר בא ליידי ביטוי בנחירות, ירידה בשמיעה וכאבי ראש כתוצאה מהצטברות ליחה בסינוסים.

*מקור השם "הופי" –  על שם שבט הופי האינדיאני.

הנר הוא צינור בד חלול הטבול בשעווה ובשמנים ארומטיים. מניחים אותו בעדינות במבוא האוזן, מדליקים, והלהבה הנמוכה יוצרת ואקום חלש המושך בעדינות את החסימה מהאוזן.

הטיפול יעיל למקרים של:

דלקות חוזרות, נוזלים והפרשות, בעיות סינוסים, אלרגיות, כאבי ראש, נחירות, פתיחת חסימות אנרגטיות במרכזים הסמוכים: גרון ועין שלישית.

הטיפול יעיל גם להפרעות שמיעה כתוצאה מדלקות חוזרות לשיפור קשב וריכוז כתוצאה מהפרעות באוזניים.

בנוסף,  ניתן להניח את נרות ההופי על שרירים תפוסים ולשחרר חסימות אנרגטיות גם ממקלעת השמש ומאזור הבטן התחתונה והטבור.

*** הטיפול אינו מתיימר להחליף טיפול רפואי

                 

שאלות ותשובות על טיפולי אוזניים ב"נרות הופי"

מי המציא את השיטה?

זוהי שיטה טבעית הקיימת מאות שנים. האינדיאנים של שבט ה"הופי" פיתחו שיטה לשחרור מחסימות אנרגטיות ולניקוי אוזניים ולשאיבה טבעית של הנוזלים שהצטברו באוזניים על ידי צינור חלול אותו הכינו מעלים.

השימוש בה היה נפוץ גם במזרח- שם נזירים טיבטים השתמשו בשיטה דומה על מנת לטהר את הנפש ולפתוח את המרכזים האנרגטיים של הראש.

הנרות שאני משתמשת בהם, עשויים מכותנה טבעית וטבולים בדונג דבורים טבעי.

איך זה עובד?

בזמן שמתקיימת בערה בחלק העליון של הגליל חלול דמוי הנר, (עשוי מבד כותנה הטבול בדונג דבורים טבעי), נוצרת באופן טבעי פעולת יניקה עדינה. בעוד המטופל נהנה מהרחש העדין דמוי הגלים, האוזן מתנקה מההפרשות המיותרות שהצטברו באוזן, ובאופן לא מוסבר מתנקים גם את הסינוסים והאזורים שמאחורי עור התוף.

למי זה מתאים?

הטיפול מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. מאחר וקיים קשר הדוק בין שמיעה לבין הפרעות קשב וריכוז, קיימים מצבים רבים שלאחר שאיבת הנוזלים והדונג מהאוזניים, משתפר מצב הקשב והתפתחות הילד ניכרת. הטיפול יוצר הקלה משמעותית בבעיות של  אלרגיות, הפרעות שמיעה כתוצאה מדלקות חוזרות באוזניים, נוזלים או חסימות, ועוזר לפינוי חסימות בסינוסים ולפתרון כאבי ראש. בנוסף, אנשים הסובלים מנחירות כתוצאה מחסימות בסינוסים ובאף, מצליחים בהרבה מקרים להיפטר מהבעיה לאחר מספר מועט של טיפולים.

האם זה כואב?

הטיפול אינו כואב. להיפך. הוא נעים, מרגיע, ובמהלכו נישמע רחש האש כרחש הגלים. ילדים ומבוגרים נהנים מהטיפול.

האם הטיפול הוא במקום טיפול רפואי?

הטיפול אינו במקום טיפול רפואי. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם הרופאים עצמם הם אלה ששולחים את הילדים והמבוגרים לטיפול, במיוחד כשמדובר ברופאים בעלי מודעות לרפואה טבעית ולטיפולי הרפואה המשלימה.

התחילו דיון