מה אומרים על הספר

"הספר גרם לי לשאול את עצמי שאלות שעד כה לא שאלתי ולמצוא בתוכי את התשובות"

"הספר כתוב בצורה זורמת ומרתקת. יש סיכוי שאהיה מאושר בסוף"

"הספר הוא מתנה נפלאה לכל מי שאני אוהבת ורוצה שיהיה לו טוב"

"בזכות  הפרק על תקשורת לפי 4 היסודות, הצלחתי לדבר אפילו עם חמותי"

"פעלתי לפי הטיפים שלך בכל הנוגע לזמן, מרחב ואנרגיה, ואני מרגישה שהעסק שלי קיבל תנופה משמעותית"

"מאז שהתחלתי לקרוא אני מרגישה שיפור משמעותי בכל תחומי החיים. בעבודה, במשפחה, עם חברים… אפילו הוורדים בכניסה לבית התחילו לפרוח"

"מערכת היחסים שלי עובדת נהדר מאז שאני פועלת לפי הטיפים שנתת בספר"

"אני רוצה כמה עותקים של הספר כדי לתת לחברים. אני מניח שאם הם יהיו מאושרים הם יתלוננו פחות"

"הספר החזיר לי את האמון בעצמי וביכולת שלי להגשים את החלומות"

איך הכל התחיל

התחלתי את החיים כלוחמת, כזאת שבטוחה שצריך להיאבק כדי להגיע לתוצאות. לא פעם הייתי מרירה, לא פעם הרגשתי שאין התאמה בין האיכות הפנימית שלי לבין מה שבא ליידי ביטוי.

שאלתי את עצמי אם חילקו לי את הקלפים הלא נכונים, אם אני עושה טעויות בלי שאני ערה להן, ואיך יכול להיות שאני כל כך מתאמצת והאושר מגיע אלי בטיפות קטנות.

אנשים סביבי אמרו לי שאני צריכה להתפשר, להסתפק, שאף אחד לא באמת מאושר, אבל זה לא שכנע אותי. הייתי בטוחה שיש יותר מדרך אחת להגיע לאיזון בין העוצמה הפנימית שאני חשה לבין התוצאות, יותר מדרך אחת להרגיש מאושרת.

רציתי להגשים את הייעוד שלי, להיות שלמה עם החיים ולדעת שאני על הדרך הנכונה. הרגשתי שהנשמה שלי צועקת בתוכי לעשות דברים שאני אוהבת, לפעול בדרכים שאני מבינה ולא לפי הדרך שחינכו אותי לפעול. רציתי להפסיק לפחד להיות מי שאני ולשמוח בכך.

התחלתי לדבר על זה, לשאול אנשים מה עושה אותם מאושרים, מה חסר בחייהם כדי שיוכלו לגעת באוצר הזה שקרוי אושר ולהביא אותו אל חייהם.

אחר כך התחלתי לכתוב. גיליתי דרך ועוד דרך עד שהיו ל 21 דרכים שכל אחת מהן וכולן יחד, מובילות לחיים באנרגיה חיובית, לתפיסת עולם, עשייה, הגשמה ומערכות יחסים שמאפשרת לאושר להגיע ולהישאר.

כך נולד הספר ילדי מרקורי המאושרים, כמדריך מעשי לחיים באנרגיה חיובית. מדריך לאושר.

"שליטה היא מצב של מיומנות וחופש. אדם השולט ברכיבה על סוס יכול לעמוד על האוכף ולהניח למושכות.

אדם השולט במהלך חייו ומודע לאנרגיה שהוא נושא, יכול לשחרר שליטה ולהיות חופשי לבחור את דרכו מתוך שלמות פנימית."

מרקורי, המתווך בין האלים לבני האדם, עוזר להתחבר לעומק ההוויה ותומך בהתפתחות האישית. יחד עם זה, ילדי מרקורי, אנשים איכותיים, מודעים ונבונים, הראויים לאושר, לא תמיד מוצאים את הדרך להיות מאושרים.

כולנו ילדי מרקורי. אנו רוצים להגשים את הייעוד שלנו ואת שליחות הנשמה. יש לנו אינטואיציה מפותחת, אנחנו רגישים, מבקשים ליצור שינוי, להגשים חלומות, לשמוח ולאהוב.

אז מה מונע מהאושר להגיע? האם החשש מאיבוד החופש האישי? הפחד מהחמצה? הקושי לשחרר שליטה? מה גורם לחפש ולהתנסות ובכל זאת להרגיש לבד? ומהי הדרך לאושר?

21 דרכים נסללו כדי להיות  ילדי מרקורי המאושרים. ליצור מציאות מוארת יותר ולאפשר לה להתגלות באנרגיה חיובית.

הספר מכוון לשחרור מכבלי עבר ומחשיבה מכשילה, מנחה להעצמה אישית, מציע נתיבים לצמיחה ולהתפתחות, נותן טיפים איך לְזַמֵּן, למגנט ולחוות הגשמה בכל תחום שבו תבחרו להתמקד, ומאיר נקודות משמעותיות לבניית זוגיות מאושרת. 

"ילדי מרקורי המאושרים" הוא מדריך מעשי לחיים באנרגיה חיובית, המתובל בהתייחסות רוחנית ובהתנסויות המובילות לשחרור התודעה. הטיפים מוגשים על ידי הסופרת לנשים ולגברים כאחד, והיא מציעה לקוראיה הזדמנות לצאת לתהליך חוויתי רב עוצמה בדרך אל עצמם. 

עבור למעלה