טיפולי הילינג – טיפולי אנרגיה ותודעה

בכל חומר יש אנרגיה ובין האנרגיה לחומר יש מערכת יחסים הדוקה. כאשר החומר- הגוף – נפגע, האנרגיה מגיבה, וכאשר האנרגיה –רגש, מחשבה- נפגעת, הגוף מגיב. כך יוצא שכשאדם עצבני או מתוח, הגוף סובל מתופעות סטרס, וכאשר אדם רגוע הוא מרגיש טוב יותר.  כך גם כאשר הגוף חולה, האנרגיה יורדת, יש פחות חשק ורצון לפעול ולהגשים חלומות.  באנרגיה מאוזנת, הגוף יעשה פעולות החלמה באופן טבעי מתוך זרימת החיים, ישחרר חסימות, יתרחק מאנרגיה שלילית  ויתחבר למקורות אנרגיה חיובית. כאשר האנרגיה יוצאת מאיזון אדם עלול להיפגע ברגש ובגוף וגם החשיבה הופכת מחיובית ותומכת לחשיבה חוסמת.

הנחת הייסוד של הילינג אנרגטי אומרת שהיקום הפיזי מגיב ביחס ישר לתהליכים אנרגטיים. הילינג מטפל באנרגיה, ומצפה לתגובת שלמה של מערכות הגוף והנפש. מאחר ומחלה נתפסת כביטוי גופני של הפרעה אנרגטית רוחנית,  ההילר משחרר את האנרגיה החוסמת , ומחדש את הזרימה החיובית לטובת האדם.

זהו תהליך שינוי.  תפקיד ההילר לתת מוטיבציה לשינוי וללוות את התהליך תוך התגברות על ההתנגדויות  בעזרת העברת אנרגיה, איזון הצ'קרות, טיהור ניקוי ופינוי חסימות, הנחיית תהליכי מודעות לשינוי גישה וחשיבה, בניית תהליכי דמיון מרפא עבור הטיפול, ושחרור הקרמה משורש הנשמה ומחיים קודמים.

ההילר נעזר באבני מרפא וקריסטלים, בהדמיות של צבעים ובכלים נוספים, ונתמך על ידי כוחות האור של היקום, אנרגיות מרפאות והיכולת שפיתח בתהליך הלמידה וההתנסות שלו בריפוי אנרגטי, לחוש ולדעת את האנרגיה.

לא הכל תלוי בהילר, חלק נכבד מתהליך ההחלמה תלוי באדם עצמו. למחשבה ולרגש תפקיד נכבד בתהליך ההחלמה. הפרשנות את המציאות היא אחד הגורמים ליצירת גל אנרגיה חיובי או שלילי שמשפיע על האדם. המציאות הסובבת היא אותה מציאות בה אדם מסוגל להבחין  – תכנים להם אדם קורא "עובדות". את התגובה אדם בוחר במנגנונים אוטומטיים מתוך מגוון תגובות אפשריות, גם כאשר התגובה מכשילה על פי הבנתו את העובדות של המציאות.

אפשר לשנות , לראות את הדברים מזווית אחרת, לראות תמונה רחבה יותר, אפשר לשאול איזה אנרגיה לפנות ולשחרר ואיזה למשוך ולהגביר, כל זה מתוך זיהוי הקשר בין השיקוף החיצוני לאנרגיה הפנימית.

כשהעולם ניראה לאדם  שלילי,  זה אומר שמשהו בתוכו נושא אנרגיה שלילית שמתרגמת אירועים לרעה. התגובות שלו יהיו תגובות לאנרגיה שלילית, והוא ימצא את עצמו במתח, בחוסר נוחות ובאי שקט גדול.  השיקוף של האנרגיה הפנימית מקרין על הסביבה והמתח מגיע גם לשם. אדם זה עלול להתנגד לתהליכי ריפוי במתוך חשיבה ביקורתית וצדקנית, מתוך תחושה שהוא קורבן של נסיבות ללא יכולת ליצור שינוי.

כאשר אדם ישנה את האנרגיה הפנימית,  ימצא דרך לחשיבה חיובית, לתרגום חיובי של המציאות, מערכת התגובות שלו תהיה שונה  והדבר ישפיע לטובה עליו ועל סביבתו.

כל אדם הוא עולם ומלואו ולכן  הזיהוי הוא אישי ושונה מאדם לאדם. ההילינג מאפשר להשתחרר ממערכות אוטומטיות של תגובה ולהיפתח לחופש הבחירה של תגובה שמפיקה אנרגיה חיובית.

מנגנונים פנימיים טבעיים, יוצרים מאבק פנימי. כאשר המאבק מתמשך נוצרת אי נוחות, אי נעימות וברבות הימים מחלה פיזית או חסימה רגשית. בחירה מחדש של התייחסויות ושינוי תגובות, יציאה ממנגנונים אוטומטיים לתהליכי בחירה, בונים תפיסת עולם חיובית הפועלת במישורי המחשבה והרגש, ומזרימים אנרגיה חיובית. מתוך הזרימה החופשית של האנרגיה הגוף והרוח יכולים להפעיל מנגנוני החלמה טבעיים.

לא צריך להיות הילר כדי לעבור טיפול בהילינג ולחדש את הזרימה של אנרגיה חיובית בצ'קרות ובעולם הפנימי.

כדי להיות הילר צריך להבין שהילינג הוא דרך חיים, מסע בדרך האור. המסע הזה נמשך גלגולים רבים על מנת להיטיב, ומי שרוצה ללמוד את התחום יודע בתוכו שהוא כבר היה שם באחד מגלגוליו.

יש עוצמה באנרגיה, אך כדי להכיל ולהעביר אותה צריך ענווה. הלמידה של הילינג ושל כל טיפול אנרגטי, משלבת תהליכים לבניית ההילר ככלי נקי לאנרגיה, הקניית מגוון כלים ודרכים לטיפול, והתנסות בתהליכים. כל אחת ואחד מההולכים בדרך האור יעבור את התהליך הפרטי שלו, תהליך של העצמה וצמיחה במישור המחשבתי, הרגשי, הרוחני והחוויתי,  עד לרמה בה יוכל לחוות את עצמו כחלק מהאנרגיה החיובית של היקום,

ויוכל לעשות עבודה אנרגטית שלמה עבור מטופליו.

הילינג הוא שליחות של האנרגיה החיובית. השליח הרוצה להשרות אנרגיה חיובית על העולם,  צריך להקרין אנרגיה חיובית גם על עצמו : להיות בחשיבה חיובית, בהתמסרות ואמפטיה, בוודאות שהאנרגיה החיובית של היקום פועלת ומתממשת בעזרתו.  הילינג הוא התפתחות רוחנית בה האדם עד למציאות המשתנה ובכל אותו זמן ממשיך לבטוח בתדר החיובי וביכולת לעזור ולתקן.

זה אתגר יום יומי.  להיות הילר זה להיות מחויב לאהבה ללא היצמדות,  להסיר מסיכות ולבחור בכנות , להיחשף ועדיין להרגיש מוגן,

להעז לקחת מרחב להיות מי שאתה מתוך תודה והוקרה לבריאה, ולתת את המרחב לאחר להיות מי שהוא, מתוך כבוד לשונה. בקיצור, לאפשר ליקום להיות רב גוני, ולהבין שאתה חלק מהנצח המואר .

התחילו דיון