מדיטציה של מרכז צ'ופרה למשיכת שפע, יום 17

אהובים, מתנה ממני אליכם, תרגמתי לעברית (תרגום חופשי שלי ) את ההסבר והמדיטציה של יום 17 בתהליך 21 ימים למשיכת שפע, של דיפאק צ'ופרה, כפי שהוא מדבר אותו בהקלטה.
אתם מוזמנים לשתף, אל תשכחו לתת קרדיט לתמי גולדשטיין ולאתר www.mastertami.co.il

אהבה, תמי

 

ברוכים הבאים ליום 17
יש כאלה שחיים מיום ליום בתחושה שאין להם מספיק עבור האושר שלהם ועבור תחושת ביטחון.
הגוף שלהם מן הסתם, מהדהד את התחושות האלה על ידי שהוא שולח מסרים של חוסר נוחות בצורה של חרדה, דאגה או מתח.
זה לא חייב להיות. במקום כדאי ללמוד לבטוח בתבונה של היקום ולתרגל לחיות ללא דאגות, בלי פחד, בלי חשש ובלי מיקוד בחוסר. אנו יכולים לצפות להכי טוב ולחיות את חיינו ממקום של שמחה אמיתית.
כשהמחשבה מזינה את הגוף במחשבות ורגשות פנויות מדאגה, הגוף חוזר למצב הטבעי של אושר ורווחה ומאותו מקום אפשר לזכות מחדש בזיכרון של מי ומה אתם באמת.
אתם  ישות רוחנית אשר מחוברת לכוח היצירה של היקום .
חיבור מחדש לטבע האמיתי חוצה את הגבולות הבלתי נראים בין האגו והאני האמיתי.
אתה מרגיש שאתה יותר קליל, מוצא הומור בנסיבות היום יומיות, וצוחק יותר אפילו על עצמך, כי אתה כבר לא לוקח את עצמך כל כך ברצינות.
אתה מתמודד עם הבלתי צפוי ברוגע ובקלות והחיים שלך הופכים חופשיים ממלודרמה.
מה אם תלמד להתנתק מדאגה בנוגע לעתיד ובמקום זה תבטח שיש תמיד מספיק מכל דבר שאתה צריך או רוצה.
איך זה ישנה? האם תרגיש יותר מאושר ויותר חסר דאגה?
שים לב שכל האיכויות האלה זמינות לך ברגע הזה ממש אם תבחר בהן. במצב הרגוע והמבורך הזה, לא חסר לך כלום. כל הצרכים שלך מתמלאים (מקבלים תשובה) בלי יוצא מהכלל.
תרגל לחיות כל רגע כשהוא מגיע בקלילות ובלב פתוח ושים לב איך הרגעים חסרי הדאגה נושאים איתם שפע רב יותר ושמחה ללא גבולות.
כדי לעזור לך לעשות את זה, פנה מעט זמן כדי להרהר בזמנים הטובים.
תסתכל על תמונות ישנות, הקשב לשיר שאתה אוהב, לטף את חיית המחמד שלך, צא להליכה רגועה, או הקדש זמן להיות עם מישהו שמחמם לך את הלב.
התנסה בשמחה של כל מה שאתה אוהב, כולל את עצמך.
כישות רוחנית, אתה לא פוחד משום דבר, מפני שאתה יודע שאין ממה לפחד וכל מה שבאמת קיים בעולם הוא אהבה.

כשאנו מתכוננים למדיטציה, הקדישו רגע להעביר את תשומת הלב שלכם אל הלב והתמקדו במחשבה המרכזית של היום:
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".

הבא נתחיל
בבקשה מצאו תנוחה נוחה והניחו את הידיים ברכות על הירכיים. עצמו את העיניים.
ברגע זה היכנסו פנימה אל המקום של השקט הפנימי בו אנו חווים את החיבור לאני הגבוה.
שחררו את כל המחשבות והתחילו להתבונן על השאיפה והנשיפה.
בכל נשימה הרשו לעצמכם להיות יותר רגועים, יותר בנוחות ויותר בשלווה.
בעדינות הציגו את המנטרה של היום. חזרו עליה במחשבה והרשו לה לרחף בקלות ללא מאמץ.
SAT CHET ANANDA
SAT CHET ANANDA
קיימות , מודעות, ברכה
בכל פעם שאתם מרגישים הפרעה על ידי מחשבה, תחושות גוף או רעש בסביבה, פשוט חזרו את המנטרה במחשבתכם.
SAT CHET ANANDA
המשיכו במדיטציה עד שתרגישו שאתם יכולים לשחרר את המנטרה.
בבקשה החזירו את המודעות שלכם אל הגוף.
קחו רגע לנוח, נשמו בעדינות, לאט ועמוק.
כשתרגישו מוכנים, ברכות פקחו את העיניים.

כשתמשיכו את היום שאו אתכם את התחושה העמוקה של תודה והזכירו לעצמכם את המחשבה המרכזית של היום:
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".
"אני עובר את הימים עם לב קל וחסר דאגות, יודע שהכל בסדר".

נמסטה

התחילו דיון