רייקי לאיזון והרמוניה

טיפולי רייקי מיועדים להפגת מתחים ולהשגת רגיעה ושלווה. לימוד רייקי והחיבור הקבוע לאנרגיה מאפשר לנו להשתחרר מהדאגה, לסמוך על היקום ולאפשר לאנרגיה לזרום בצורה חיובית בכל מישורי חיינו.

הרייקי הוא שיטת טיפול המתבצעת על ידי העברת אנרגיית היקום דרך כפות הידיים. הייחוד של הרייקי הוא בכך שמטפל הרייקי משתמש באנרגיה האוניברסלית שמחוץ לגופו.

היתרונות שמתרגלי רייקי מדווחים עליהם: איזון טבעי של הגוף, הילינג, פתיחת חסימות אנרגטיות, שחרור מטראומות ותבניות שמקורן בעבר, צמיחה אישית ורוחנית, כולל שכלול היכולת האינטואיטיבית. הרייקי מאזן את הגוף, את הנפש ואת זרימת האנרגיה. למעשה, הרייקי מסוגל לעזור ולהקל בכל סוגי המחלות אך על אף זאת יש להבין כי הרייקי לא בא במקום הרפואה הקונבנציונלית אלא במקביל ובשיתוף פעולה עמה, וניתן להתייחס אליו כאל תרופה נוספת בארון התרופות הביתי שלנו.

הטיפול ברייקי פשוט וטבעי, ואינו דורש מיומנויות מיוחדות, לכן כל אדם בכל גיל יכול לטפל הן בעצמו והן באחרים. הרייקי מאזן את הממדים הפיזיים, הרגשיים, השכליים והרוחניים. מטרתו להוביל את המתרגל לחוות באיטיות את החיבור לאנרגיה, עד למצב של שחרור והתעוררות כוח הריפוי הטבעי של התפיסה ההוליסטית טוענת שהמחלות הפיזיות בגופנו הן ביטוי לחסימות אנרגטיות,. מתוך ההנחה הזאת ניתן להסיק שעל ידי איזון אנרגטי, ניתן לאפשר לגוף להתחיל תהליך ריפוי עצמי.

אין צורך להיות חולים על מנת ליהנות מהשפעתו המרגיעה של הרייקי, להפך, טיפול ברייקי, כאשר אנו בריאים, משמש כרפואה מונעת, על ידי "תחזוקה עצמית" של הגוף וגורם להרגשת נינוחות ושלווה.

בברכה ואהבה,

דר' תמי גולדשטיין, רייקי מאסטר

התחילו דיון