שלום רב ותודה רבה שאתם כאן!!!

שמי תמי גולדשטיין ואני שמחה לספר לכם על הספר שכתבתי, "ילדי מרקורי המאושרים", מדריך לחיים באנרגיה חיובית.

ילדי מרקורי המאושרים – מדריך לחיים באנרגיה חיובית

לפני כשנתיים שוחחתי עם בנותי, והבנתי שבעולם דיגיטלי, מהיר ומשתנה, אושר הוא מוצר נדיר. החלטתי לכתוב, לספר על הדרכים שגיליתי במסע האישי שלי לחיפוש אושר, כדי שכל מי שבוחר בתהליך לצמיחה ולא מסתפק בקפסולות של תודעת אינסטנט שמוחלקות היום לכל דורש.

בהתבוננות כנה אני יכולה להגיד שלקח לי זמן לדייק את החיים ולהתחבר לרעיון האושר. הייתי צריכה לעבור יותר מדרך אחת כדי לצמוח מעל האתגרים וההתנגדויות, ללמוד לא לוותר על החלומות שלי ולהרשות לעצמי להיות מי שבחרתי להיות. בכל שלב היה מי שהציע לי להתפשר, לוותר, להסתגל ולעצור את חיפוש הדרכים לאושר. ככל שהעמקתי, הבנתי שהרבה מרמת האושר בחיי, תלויה בי, באנרגיה שאני בוחרת, בהדהוד ובמידת הדיוק שלי מול הקול הפנימי, מול העולם.

החלטתי לכתוב מדריך לחיים באנרגיה חיובית, מדריך אושר שונה מכל מה שקיים עד עכשיו, כזה שמתווה דרך, תהליכים פשוטים שיעזרו לטפס את מדרגות ההגשמה.  את הביטוי "ילדי מרקורי" קיבלתי בתקשור כשהתחלתי לכתוב. "זהו מצב תודעה," הסבירו המדריכים הרוחניים, "המרקוריאנים הם קבוצת אנשים בגילאים שונים, עם מרחב תודעתי דומה לזה המיוחס למרקורי האל וגם לכוכב: תודעת הגשמה, אהבה ושמחה. אלה אנשים איכותיים וחכמים, שמגיע להם אושר, אבל הם לא תמיד מוצאים את הדרך להביאו לחייהם. "

שוחחתי עם חברים, עם אנשים שונים בני דורות שונים והסתבר שהגישה המסורתית של "אולד סקול", שמשרתת חלק מהאנשים, לא עובדת עבור ילדי מרקורי. הם רוצים לבטא, להגשים את הייעוד, להבין ולהרגיש, בלי לאבד את האני שלהם או להתפשר על החלומות שלהם. הם רוצים עולם טוב יותר וחיים באנרגיה חיובית. ילדי מרקורי מבקשים אושר לעצמם ולאחרים.

כך נולד הספר "ילדי מרקורי מאושרים", מדריך מעשי לחיים באנרגיה חיובית, המתובל בהתייחסות רוחנית. הוא נועד לכל מי שמרגיש צעיר בכל גיל, לדור הY לדור ה X  ולכל אדם שרוצה ומוכן לעשות את הדרך כדי להיות מאושר יותר.

21 הדרכים המוצעות בספר, מכוונות להתפתחות, לגילוי איכויות ולהתחברות לתחושת שלמות וסיפוק. הטיפים המעשיים מובילים לחוויית חיים חיובית, עם התבוננות פנימה והחוצה. בכל פרק מתוך 21 הדרכים צירפתי הסבר על המהות האנרגטית של התהליך, על ההילה, הצ'קרות, הקול הפנימי, תהליכי זימון ומגנוט וכן מאמרים על סגנונות תקשורת, נשמות תאומות ודרכי טיהור למרחב כאשר האנרגיה תקועה.

ובעצם, כולנו ילדי מרקורי. כולנו רוצים להגשים את הייעוד, להשתחרר ולהתחבר, להגשים ולאהוב. אפשרו לעצמכם תהליך. הדרכים שמוצעות בספר מתאימות לכל מי שמוכן לצמוח, לכל מי שבוחר להיות במודעות של ילד מרקורי מאושר ולפגוש את עצמו ואת העולם באנרגיה המדויקת לחייו ובאושר.

אנשים שקראו את הספר אמרו לי "הרגשתי שכתבת את זה בשבילי. הרגשתי שאת מכירה אותי".

צפו בסרטון:

כריכה אחורית של הספר:

"שליטה היא מצב של מיומנות וחופש. אדם השולט ברכיבה על סוס יכול לעמוד על האוכף ולהניח למושכות.

אדם השולט במהלך חייו ומודע לאנרגיה שהוא נושא, יכול לשחרר שליטה ולהיות חופשי לבחור את דרכו מתוך שלמות פנימית."

מרקורי, המתווך בין האלים לבני האדם, עוזר להתחבר לעומק ההוויה ותומך בהתפתחות האישית. יחד עם זה, ילדי מרקורי, אנשים איכותיים, מודעים ונבונים, הראויים לאושר, לא תמיד מוצאים את הדרך להיות מאושרים.

כולנו ילדי מרקורי. אנו רוצים להגשים את הייעוד שלנו ואת שליחות הנשמה. יש לנו אינטואיציה מפותחת, אנחנו רגישים, מבקשים ליצור שינוי, להגשים חלומות, לשמוח ולאהוב.

אז מה מונע מהאושר להגיע? האם החשש מאיבוד החופש האישי? הפחד מהחמצה? הקושי לשחרר שליטה? מה גורם לחפש ולהתנסות ובכל זאת להרגיש לבד? ומהי הדרך לאושר?

21 דרכים נסללו כדי להיות  ילדי מרקורי המאושרים, ליצור מציאות מוארת יותר ולאפשר לה להתגלות באנרגיה חיובית.

הספר מכוון לשחרור מכבלי עבר ומחשיבה מכשילה, מנחה להעצמה אישית, מציע נתיבים לצמיחה ולהתפתחות, נותן טיפים איך לְזַמֵּן, למגנט ולחוות הגשמה בכל תחום שבו תבחרו להתמקד, ומאיר נקודות משמעותיות לבניית זוגיות בריאה מאושרת.

"ילדי מרקורי המאושרים" הוא מדריך מעשי לחיים באנרגיה חיובית, המתובל בהתייחסות רוחנית ובהתנסויות המובילות לשחרור התודעה. הטיפים מוגשים על ידי הסופרת לנשים ולגברים כאחד, והיא מציעה לקוראיה הזדמנות לצאת לתהליך חוויתי רב עוצמה בדרך אל עצמם.

תמי גולדשטיין, מורה רוחנית, מדיום והילרית. יועצת זוגית, רייקי מאסטר, מכוונת לחיים בתודעה גבוהה ומלווה תהליכים בעזרת קלפי טארוט ותקשור. למדה ספיריטואליזם באנגליה, ובעלת תואר Ph.D  מהאוניברסיטה למטפיזיקה בארה"ב. הופיעה בתוכניות הטלוויזיה "הכוח" ו"זמן מיסטיקה", ומשדרת בתוכנית הרדיו "המתקשרת". נשואה ואמא לעופר, דנה וירדן.

בפייסבוק: "הקהילה הרוחנית של תמי גולדשטיין"

אתר: www.mastertami.com

תגובות נבחרות על הספר: